zondag 18 november 2007

Vol verwachting klopt ons hart...



Ja hoor, ik en mijn mama (ja, twee volwasse mensen) hebben onze schoen/pump gezet!!!

Het idee was om het hem gisteravond te zetten, maar zoals altijd waren we dat weer vergeten. Toen kreeg ik vanochtend te horen dat als ik snel mijn bed uit zou rennen en mijn (geweldige, heerlijke, prachtige en nieuwe) schoen voor de kachel zou zetten er misschien wel wat in zou zitten als ik onder de douche vandaan kwam. Ik bedoel met zo een mooie schoen, komt Sinterklaas elk moment van de dag wel langs, ghhehee.

Eenmaal onder de douche vandaan hoorde ik het paard nog hinniken (improvisatie van mijn moeder), maar toen ik de trap af rende waren ze allemaal alweer weg. Helaas.

Ik had een echte stoere Piet (van chocolade natuurlijk) in mijn schoen en mama had een trotse Sinterklaas in haar dames schoen.

Stiekem geloof ik nog steeds in Sinterklaas !

Geen opmerkingen: