dinsdag 20 november 2007

De kaakCHIRURG.

Morgen moet ik naar de kaakchirurg. Mijn verstandskiezen moeten eruit gesneden worden. Ja, een echte CHIRURG, die een echte OPERATIE gaat doen. Zo heet het tenminste wel, een operatie. Nou wil ik natuurlijk niet overdrijven, het is maar poliklinisch en het is een standaard ingreep, eentje die zo gepiept is, eentje die al triljoen keer is uitgevoerd, maar ik houd niet zo van de woorden operatie en chirurg.



In september hebben ze bij de tandarts een foto gemaakt. En dit was het resultaat:


Tshja, vind je het gek dat ik al bijna drie jaar (nee deze keer overdrijf ik écht niet)flinke last heb van oorpijn en al die andere dingen die bij verveldene, irritante verstandkiezen horen. Ze liggen horizontaal en zullen nooit doorkomen; zo kan je nog wel tien jaar doorgaan, of langer.

En dan maar hopen dat ik mét verstand terug kom. Iedereen maakt er altijd maar een grapje over, maar stel je eens voor dat je echt terugkomt zónder verstand. Ik zal voor de zekerheid wel even vragen of hij echt alleen mijn kies eruit snijt.

1 opmerking:

jojoco zei

Oei Saar, sterkte! Ik moet ook zo naar de tandarts, voor een wortelkanaalbehandeling. Dat vond ik al naar (dit is deel 2 van mijn 'operatie'), maar echt geopereerd is wel heel siegel!