zondag 4 november 2007

This week agenda.

Okay, so, anyway, this week agenda:


monday till friday,

from 9 till half pas 5 at school,

awake at 6 ,

home at 7,

and still not finished,

because of some kind of homework that they will give me.


DUSSSSSSSSS, druk weekje!!

Anyways, laten we niet vergeten dat het allemaal VET leuk is wat ik die vijf dagen ga doen (it better be, if not.....GRR). Ik heb namelijk oriƫntatiedagen. Dat houd dat je al een beetje kan proeven van de verschillende stromingen binnen de journalistiek. Ik heb deze keer voor tijdschrift gekozen.

En dan nu, huppakee naar bed. Laat ik even opmerken dat het om precies te zijn 20:57 is. (Avondje stappen en dan volgende dag voetballen breekt je toch op en ik wil de week natuurlijk helemaal fris en fruitig beginnen).

Geen opmerkingen: