zaterdag 3 november 2007

Two of my favourite theme songs.

Ik heb wel meer van die favourite theme songs, maar als ik deze hoor dan overvalt mij totale blijdschap :P

De eerste is van Ally McBeal, een serie die niet vergeten mag worden. Misschien wel de meest hielarische serie OOIT! Als je een keer tijd hebt (waarschijnlijk niet), elke dag rond kwart over 6 op RTL8. Ik beloof het je: je bent meteen verkocht.

De tweede is van Sex and the city, dat programma is weer op een hele andere manier leuk. Geweldig hoe vier vrouwen met zulke verschillende karakters (maar ook juist weer niet)zo'n intieme vriendschap hebben.
De serie is een soort van relatietherapeut, doordat ze alles (ja echt, ALLES) met elkaar bespreken op het gebied van relaties & co. Die dames staan altijd voor elkaar klaar: blijdschap of verdriet. (hier komt dat vrienden zijn zo belangrijk gedoe weer naar boven). Kim Catrell als Samantha is echt legendarisch No shame at all !!!
Ook kijken dus. Elke dag om 8 uur op Net5.

Het lijkt zo haast alsof ik elke dag de hele avond voor de tv zit, maar dat is niet waar hoor. Ik kijk zo afentoe als ik niks te doen heb.



Geen opmerkingen: