woensdag 8 augustus 2007

Wil je weten...

wat er NU in mijn haar zit? (als het vanavond leest natuurlijk niet meer hè).


Masker van olijfolie en ei:
Meng vier soeplepels olijfolie met één eierdooier. Masseer in het haar en laat een half uurtje inwerken (of langer desgewenst). Je kan hierbij een douchekapje opzetten. Goed uitspoelen en wassen zoals gewoonlijk. Je kan ook pure olijfolie op je haar doen. Verwarm deze eerst, breng het aan op het haar, wikkel je haar in aluminiumfolie en doe daar een warme handdoek rond. Dit kan je zelfs een hele nacht laten inwerken. Daarna goed uitpoelen en wassen!

Gecombineerd met een beetje van dit (de honing):

Masker van mayonaise en honing tegen beschadigd haar:
Meng twee soeplepels (echte) mayonaise met één soeplepel honing. Masseer in het haar en laat een half uurtje tot een uur inwerken. Daarna zéér goed uitspoelen en wassen zoals gewoonlijk. Je haar zal hiervan gaan glanzen




Ik ben nieuwsgierig wat het resultaat zal zijn.....
Ik had het echt helemaal gehad met mijn futloze haar en afknippen is ook geen oplossing, aangezien ik heel hard/lang bezig ben om mijn haar voor het eerst in mijn leven echt lang te laten groeien.
En als blijkt dat het lange haar mij toch niet zo staat? dan knip ik het weer lekker af, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Dan weet ik dat korter haar mij beter staat en hoef ik niet meer zo mijn best te doen om het echt lang te laten groeien. Dat scheelt heel wat gestress.
Maar stel nou hè, stel nou dat het wel mooi staat, dan ben ik toch ook wel heel blij (ondanks de extra tijd die ik er in moet steken).

Zucht, ik vraag mij af hoe lang het zal duren voordat ik er genoeg van heb en het er af knip?



Ps. Dit was duidelijk weer zo een geval van afwijkende werzkaamheden. Ik was eigenlijk bezig met mijn kamer opruimen, wat nu al veels te lang duurt...




1 opmerking:

jojoco zei

En? hoe is het geworden? Klinkt eerlijk gezegd nogal kleverig allemaal....