maandag 6 augustus 2007

Hardlopen & Co.

Ha! Ben ik even goed bezig. Ik neem mij vaak voor om tijdens de voetbal-zomer-break regelmatig te gaan hardlopen. Helaas blijft het meestal bij 1 keer. Maar deze keer niet, echt niet. Het idee is om 2 keer per week hard te gaan lopen. Vorige week ben ik al 2 keer geweest en vandaag weer. Ik heb het gevoel alsof ik deze keer wel zal volhouden… we will see.Ik had ook na 1 keer al het gevoel alsof mijn conditie een boost had gekregen.

Een goede outfit is natuurlijk essentieel en laat ik nou net een mooi shirtje hebben die perfect is voor het hardlopen! Mijn I love SYDNEY t-shirt krijgt zo alsnog een goede bestemming.




Toen ik dit even allemaal wou vastleggen dwaalde ik een beetje af...










Ps. En daarna ben ik dus wel wezen hardlopen he! Op de atletiekbaan, niet echt een spannende omgeving dus. Daar kwam nog eens bij dat ze bomen aan het kappen waren, waardoor ik maar halve rondjes kon lopen. Het scheelde niet veel of ik was rechtsomkeert gegaan, maar door mijn opperbeste mooi-weer-humeur, ben ik het toch op een lopen gaan zetten

1 opmerking:

jojoco zei

He cool Saar, ook lekker aan het lopen! Ik geniet er ook van! Heb je die ipodlessen wel eens geprobeerd? Zijn echt leuk en verslavend! Ik doe inmiddels trainingen van 37 minuten met maar twee keer een minuutje wandelen. Had ik echt nooit gedacht! Morgen mag ik weer!

Coole outfit trouwens!