donderdag 9 augustus 2007

Resultaat masker.

Tsja, ik wil nou niet zeggen dat ik nu ineens dansend haar heb (zou wel leuk zijn), maar het voelt wel wat gezonder aan. Minder klit en minder vet. Misschien nog maar eens op de woorden 'zelfgemaakt volume haarmasker' zoeken.
Kans is groot dat ik ook nog op zoek ga naar wat gezichtsmaskertjes (zie je de foto al voor je).

Ik vond het wel allemaal een beetje apart en het voelde ook raar aan, maar je moet er wat voor over hebben om mooi te zijn en niet te hele tijd denken: "oh my god, ik smeer olijfolie in mijn haar", wat ik natuurlijk wel deed.
De honing vond ik eigenlijk wel meevallen. Ik zag het al voor mij dat ik het er niet meer uitkreeg en met een kale kop zou moeten rondrennen. Ik kan je wel aanraden om iets van een doek/muts op je hoofd te zetten, anders zit alllessss in je kleren. Ik was er in eerste instantie heilig van overtuigd dat je haar door de honing wel in een knot zou blijven zitten, niet dus.

Weetje, zolang het resultaat boekt zou ik bijna alles in mijn haar smeren :D, bijna dus.

1 opmerking:

jojoco zei

Haha Saar! Nou wil ik natuurlijk ook wel een foto van het eindresultaat! En we moeten elkaar sowieso maar weer eens zien, vind je niet?