zondag 5 augustus 2007

De laatste rolletjes.

Ik heb de laatste drie rolletjes van de laatste weken Australie en van twee weken Thailand opgehaald!
Ondanks de slechte kwaliteit van de 10 euro camera, ben ik aardig tevreden met de fotos, meer dan aardig zelfs. Dit zijn van die fotos waar niet alles om de kwaliteit draait, maar om de herinnering. En die herinnering is meer dan aardig, die is geweldig.
Alvast 1 tipje van de sluier. Meteen de mooiste foto op 1 van de mooiste plek ooit!

De foto is genomen in Kings Cayon, midden Australie. We waren net begonnen aan onze wandeling van 3 uur. Aan het begin van de wandeling was het nog schemerig, maar hier was de zon al op. De zon stond wel nog laag en zorgde voor prachtige rode rotsen.
Als ik naar deze foto kijk realiseer ik mij hoe de groot de wereld is en hoe klein wij zijn.

1 opmerking:

jojoco zei

Wat fijn om opeens weer zo'n stapel herinneringen te hebben. En inderdaad: wat zijn we eigenlijk klein. Hoe meer ik reis, hoe meer ik me realiseer dat ik nog zoveel niet gezien heb, dat ik maar een stipje ben op de aardbol.