vrijdag 18 april 2008

Orientatie tv

Op school hebben we twee keer per jaar in het kader van voorbereidingen oriëntatieweken. Tijdschrift heb ik gehad (erg leuk) en afgelopen week had ik tv (ook erguh leuk).

In een week tijd hebben we met een groep van vijftien mensen, waarvan de meeste nog nooit ook maar iéts met tv hadden gedaan, een talkshow in elkaar gezet. En daar ben ik dan best trots op. Wat mijn functie was? Ha, ik was de cameravrouw. Best stoer : cameravrouw.

Dinsdag gingen we op "excursie" naar Eén Vandaag. Allemaal leuk leuk en nog eens leuk. En natuurlijk ook een beetje netwerken!



Ik op de stoel van Een Vandaag, zonder de lichten.


Floor manager. Vijf, vier, drie, twee, een en........bam!


Het leven van een cameravrouw


De presentatoren (mooi op elkaar afgestemd)


De regiekamer

Geen opmerkingen: