woensdag 2 april 2008

Birthday Girl in the Saloon

Ja, ik weet dat iedereen élke dag heeft uitgekeken naar een logje over mijn verjaardagsfeest van vrijdag (ja echt: -i-e-d-e-r-e-e-n. Ha, mijn ego stijgt boven mij uit).

Maar hier is die dan, kort en krachtig.

Hoe mijn feestje was?

GEWELDIG!

Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Oké vooruit, iets meer details.

Abornaal, om te niet te vergeten, fantastich, super toll, vertederend, mooi, gezellig, voor herhaling vatbaar, om voor altijd in de boeken te prenten GEWELDIG.
Nog suggesties?

Ennnnn, iedereen bedankt voor zijn mooie en lieve woorden/foto's in mijn 21 boekje (én als speech)























1 opmerking:

Loeszie zei

Gezellig hoor, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Lees mijn blog www.keeptjevath.com voor mijn hilarische avondje!

Mooie lay-out heb je!!! Als je tips wilt hoe je die irritante reclame (pimpmyprofile) en de blogspot regel weg wilt hebben dan moet je het even laten weten!

Kus van je nichtje!