woensdag 16 april 2008

Morgen

Komt mijn zus naar 5,5 maand weer terug uit het warme Suriname.
Balen voor haar misschien, maar leuk voor mij.

Van te voren had ik nooit bedacht wat ik allemaal zou missen zonder zus, en dat is best veel. Namelijk:

-Mijn mama in de maling nemen samen met haar;
-Lekker samen in bed, onder de deken, naar Greys anatomy kijken;
-Mijn zus lekker bellen als ik zielig en alleen in de trein zat;
-Wakker worden met door haar gemaakte pannenkoeken;
-Samen gezellig dansen in Amsterdam;
-Op de bank, mét bord lekker lang tv kijken;
-Poep en plas grappen maken;
-Op de muur kloppen om elkaar weltrusten te wensen;
-Nog even lekker kletsen in de badkamer;
-Iemand die soms in de middag thuis is.

En nog veeeel meeeeeeeeeeeeerrrrr

Wat ik ook gemist heb is:
-Mijn zus d'r "gezellige buien";
-Mijn zus de schuld kunnen geven van het rotzooi in huis;
-Wakker gemaakt worden door harde muziek terwijl ik nog uren kon slapen;
-Gedoe om wie, wanneer op de computer mag;
-Op mijn beurt wachten tijdens het avond eten.

Maar, dat zijn allemaal dingen, daar kan ik mee leven. Samen onder de deken tv kijken, dat kan ik niet missen!

Geen opmerkingen: