zaterdag 12 april 2008

Ik heb een verslaving

Ik heb het niet over mijn snoepverslaving, uitslaapverslaving, soapsverslaving smaakjes-koffie-verslaving en ook niet over mijn chronische praatverslaving. Nee, ik heb het over mijn patroontijdschriftenverslaving.

Ja ik weet wat je nu denk: die tijdschriften met die walgelijke ouderwetse, te hoge taille en geen vorm kleding tijdschriften? Maar tegenwoordig zijn die helemaal gepimpt. Naja, sommige dan. Steeds vaker zie je weer een nieuw soort tijdschrift liggen met wél hippe zelfmaakkleding, zoals: fast fashion en easy fashion. Helaas vaak maar eenmalig.

Anyway, ik heb nog nooit iets uit die boekjes gemaakt, alleen maar bewonderd. Maar daar komt verandering in. Ik ga nu écht wat maken hoor! In de mei vakantie ga ik er eens goed voor zitten.



Het gele jasje (maar dan in andere kleur, denk ik) ga ik maken.


Dit grijze pak en bloemen jurkje wil ik óók maken, zucht...

En deze shorts ook al.......



Mijn hoofd slaat hiervan echt op hol


Klein probleem: ik snap er geen bal van

Hieruit ontstaat uiteindelijke een echt kledingstuk. Logisch toch?

1 opmerking:

jojoco zei

Oei, da's inderdaad ingewikkeld. Ik heb ook wel eens gestoeid met de naaimachine, maar bij mij werkt het niet. Op de een of andere manier gaat 't altijd scheef, of loopt ie vast, of breekt net een naald. En dan lonkt de H&M toch meer voor kleren voor mezelf, want stof vond ik ook best duur.

Maar stoer vind ik het wel van je!