vrijdag 8 februari 2008

Er was eens een saaie, witte schoen

Deze saaie, witte schoen werd enkelen weken geleden door mij gekocht bij de H&M. Wat een bofkont was die schoen toch. Want al snel was die saaie, witte schoen niet meer zo saai en wit. Maar kleurlijk en gevariereerd.

De schoen moest wel wat doorstaan: tientallen naalden staken door zijn dunne huidje. Maar je weet wat ze zeggen: wie mooi (en kleurlijk en gevariereerd) wilt zijn, moet -inderdaad- pijnlijden.

De transformatie van just an ordinary shoe!



Daar is ie dan!





De stofjes van de Albert Cuyp



Maar toen sloeg de twijfeling toe....



En tot op de dag van vandaag, ben ik er nog steeds niet uit. De schoen staat er eenzaam bij. Elke dag kijk ik even (of veel) en probeer ik een keuze te maken. Maar och, wat heb ik het er moeilijk mee. Kon die schoen maar praten en zeggen wat hem het mooiste stond!

2 opmerkingen:

jojoco zei

Cool zeg! Het ziet er uit als een enorme klus, maar wel heel gaaf! Ik ga voor de spijkeroptie. Vind ik echt de mooiste.

Anoniem zei

Saaar!! ik vind ze alle2 mooi.. dat roze/wollen stofje moet blijven!!

Sterkte met je keuze :)
x!