vrijdag 29 februari 2008

Au Revoir

IK BEN SKIËN!!!! YES.

Vorig jaar heb ik het gemist (ik had een goede reden: Aistralie, ook niet vervelend), maar nu ben ik er. Het zou eerst niet door gaan, maar zo'n maand van te voren kon ik toch nog mee!!!

Sorry, maar ik hoop echt dat het hier sjitt weer wordt. Ik weet het niet erg aardig van mij. Ik hoop nog meer dat wij goed weer hebben. Vooral sneeuw, maar het liefst ook heel veel zon. En terrasjes.

Ik beloof, ook dit jaar kom ik weer veilig thuis. Het is mij nog steeds aan raadsel hoe het elke keer goed gaat.

Voor iedereen die moet werken of naar school, succes!! (Jeetje, ik ben echt gemeen).

1 opmerking:

Loeszie zei

Saartje waarom weet ik nu pas dat je een blog schrijft? Vanaf nu ga ik hem altijd lezen! Ik heb ook sinds kort een weblog http://loesziedeliefste.blogspot.com/ ik heb jouw site bij mijn favorieten gezet! Veel leesplezier, nou ja eerst veel skiplezier!! Groetjes van je nichtje!!