dinsdag 23 oktober 2007

Alles is liefde, Prins Valentijn

Van het weekend ben ik saampjes met mijn zus naar de film Alles is liefde geweest.

Echt GEWELDIG was ie! Lekker Nederlands!

Marc-Marie als pepernoot (vraag niks, zie zelf) , Carice van Houten als een pakketje, Paul de Leeuw als een beetje zichzelf eigenlijk, een zwerver die er heilig van overtuigt is dat Sinterklas écht bestaat en een Sinterklaas die eigenlijk geen Sinterklaas wilt zijn en het water inspringt.

En dan hebben we het nog niet gehad over Prins Valentijn. Prins Valentijn is gewoon, tsja.. een echte Prins zal ik maar zeggen. Leuk detail is dat deze Prins ook als zwarte piet speelt om zijn "prinses" te veroveren. Meneer Prins gedraagt zich ook erg prinselijk. Een voorbeeld: hij staat voor de deur van het huis van zijn "prinses" zit op een wit paard en ondertussen sneeuwt het. Cliché he, i know. Maar dit zijn van die clichés die je de zevende hemel in nemen en waar je nooit genoeg van krijgt. Van die clichés waarvan je denkt: dat zou ik nou helemaal niet vervelend vinden als mij dat overkomt. Dus, als iemand toevallig Prins Valentijn ziet (of een andere), stuur hem ff naar het olieslagerspad en bestel ook meteen een wit paard + sneeuw (mag ook nep).



Prins Valentijn met zijn "prinses" dus.

Tip van de dag: GA NAAR ALLES IS LIEFDE!!!!

Geen opmerkingen: