vrijdag 4 mei 2007

Queens Celebrations

Met koningenacht ben ik lekker in Zaandam weze stappen.
Er waren heel leuke momenten die ik niet heb kunnen vastleggen en miste mijn camera dan heel erg!
We zijn lekker wezen dansen in de mail. En de mail is altijd zo aardig dat ze hun eigen camera hebben, want op de camera service van zaanzone (die maken fotos van stappers in zaandam) hoef je ook niet te rekenen. Die zitten tegenwoordig toch alleen bij de dertienjarige in Happy Days.


Koninginnedag hadden Maik en ik het minder getroffen qua camera.
Wel eerrgg, erggg leuk gehad.
Eerst via de haarlemmerstraat over de grachtjes gelopen. Meteen 3 erg leuke armbanden gekocht. Mevrouw wou ze voor een kwartje verkopen. Nou we hebben maar een euro gegeven. Dat was goed, als we wel beloofde in de kijkdoos te kijken :D
Maik en ik hebben allebei een engelse harry potter gevonden. Ik de eerste en zij de laatste.
Volgens mij heeft maik er oog voor, die goed-koopjes.
Daarna kwam vriendinnetje van Maik, Aafke er ook eventjes gezellie erbij. (respect, ze had maar een half uur geslapen). We zijn naar het Vondelpark geweest waar we hebben gekeken hoe kleine kinderen muziek maakte. Van Mooi tot iets minder mooi laten we maar zeggen. Maar altijd lief, dat wel!
We zijn even bij het joule de boule van de jongens van Alo wezen kijken en daarn heeft maik een kus gekregen van de koningin.
Op het Max Euve plein was een erg gezellig dans partijtje (Museum plein had ik echt ggeeen zin in). Toen het over ging in enkel en alleen hollandse meezingers zijn we verder gegaan via waterloo plein.
Lekker ijsje gegeten voor de keel (Ja echt, een waterijs). Over de zeeburg gelopen en toen doorgestoken, om nog maar een keer de grachtjes of de Jordaan te doen.
Tijdens het oversteken kwamen we terecht op het damrak, voor de aller lekkerste patatekes. Alleen waren die ineens heel snel op toen we bij Kolk aankwamen. De schuldig was een goede DJ.
Toen zijn we er maar voor gegaan. En hebben we heerlijk gedanst :D
Simpel eigenlijk. Iedereen staat daar maar op museumplein of remblandsplein hokje-hokje te dansen. Die Marco borsato kan mij dan gestolen worden hoor.
Aan eind van de dag heb ik nog een gratis boek gevonden. Tenminste dat denk ik. Ik begon later toch te twijfelen of ie misschien toch bedoeld was om te verkopen. Maar het hoopje zag er toch wel erg verlaten uit. Dus ik ga er maar vanuit dat het wel snor zit!
Een heerlijke dag gehad...en de foto, die zit gewoon lekker in mijn hoofd ;)

1 opmerking:

Unknown zei

hela hola kindercola! ik zie tot mijn grote schrik dat er niemand op je verhaal gereageerd heeft! schande, cker omdat er zo'n leuke foto bij staat! :P x