donderdag 31 mei 2007

Hollandse glorie

Esmee Denters, een meisje uit Nederland zingt zo maar even samen met The Man (my man) Justin Timberlake.
Nou niet zomaar, want ze heeft een stem....geweldig. Tenminste, dat vind ik.

Het begon toen ze een filmpje waar ze 'what goes aroudn comes around' van mister JT op youtube.com plaatste. Iedereen zag het en ineens zat ze samen met The Man in de studio.
En ik geloof dat ie niet ontevreden is. En terecht.

Dat ging natuurlijk allemaal wat langzamer dan dat ik het zo schrijf. Laat ik het zo zeggen binnen 5 maanden ging ze van 1 youtube filmpje met haar zusje haar webcam naar een liedje zingen van Kelly Rowland (van destiny child) en samen zingen met Justin dus.

Kijk, dat zijn nou de dutchies he!
Dan ben ik toch wel een beetje nationalistisch hoor.



ps. Als ik nou HEEEEEEEEL hard oefen denk je dat My Man dan ook, heel misschien, als het even kan samen wil zingen met mij?

Of anders gewoon iets leuks doen.

Gewoon gezellig samen zijn en even kletsen enzo.

Dus Justin, als je dit leest: plaats een reactie en ik bel je! (dan mag jij ook mee hoor Maiki).

1 opmerking:

Unknown zei

IK WIL DAN MEE HOOR:D hahahaha

kus!