dinsdag 8 mei 2007

Isa & Lotte

We hebben echt een hele gezellige dag gehad met de meiden!!
Hier de fotos zoals ik had beloofd :D

ps. mede mogelijk gemaakt door fotografen Truus Lukaart & Sarah Dienaar en natuurlijk niet te vergeten de modellen: Isa & Lotte Becking, Maria Dienaar& Truus Lukaart. En niet te vergeten de warme bijdrage van Zon de Zonnigste!












Ik geloof dat Isa zich dus duidelijk afvraagt wat hier nou eigenlijk de bedoeling van is! Nou zand engels maken!!!




Wat mij opviel was dat vaak als lotte speelt dat ze niet gaat zitten, maar blijft staan en voor overbuigt, opzoek naar baby schelpjes.
Hier heb ik helaas geen foto van, maar ik zal zeggen. Het ziet er echt super-duper lief uit!

1 opmerking:

jojoco zei

He Saar, zeker lieve foto's!

en inderdaad, Lotte gaat nooit zitten, staat altijd voorovergebogen. Het is een beetje een troela, bang om vies te worden, bang voor kleine vliegjes en spinnetjes enzo. Dametje he?