woensdag 9 mei 2007

Leuke dingetjes

Zo tussen de dagenlijkste dingentjes komen er van die verrasende leuke dingetjes tussendoor



in de trant van muziek.....

- Een nieuwe muziekgroep, die erg leuke en gezellige songs maakt. Checken op http://room11.hyves.nl en bij de liedjes: Sad song...... Ik wordt er helemaal gezellig van!! (ben ik natuurlijk al, maar wordt nog gezelliger :D)


- Een nieuwe cd gekocht. Ja, een echte! Ik heb sinds Australie besloten dat ik wat vaker cd's ga kopen ipv branden. Wat meer respect voor de artiets zegmaar. Ik moet zeggen dat ik in Thailand even gespijbeld heb, maar dan heb je het ook over thailand he ;).
Deze cd ken ik trouwens ook van Australie. Op de eerst boederij waar ik heb gewerkt, heb ik helaas veel huiswerk moeten doen. Nadia (de vrouw des huizes) zette paar keer een echte schoonmaak cd op! Nou toen kreeg ik het helemaal te pakken met dat schoonmaken!! (nee, toch niet). Ook leuk voor een avondje stappen, als we nog thuis zijn en lekker aan het opmaken zijn en als vast een glaasje wijn hebben in geschonken. Daar hoort namelijk ook een gezellig muziekje bij. Cd is: 2 many dj's - as heard on radio. Denk niet dat veel mensen het kennen. Zijn de Belgische broers die oude muziek met een lekker beat mixen!

- Nieuwe mp3-boxen. Die dus NIET op stopcontacten (oftwel: stroom) werken! Precies waar ik al lange tijd naar op zoek was, maar wat door het nieuwe ipod tijdperk nu ineens makkelijk te vinden is. In de used products shop nog wel. Dat is een winkel met 2e hands spulletjes 5 minuten van thuis. Ik had er nog een tegoedbon omdat ik iets had gekocht wat niet goed was. En die boxjes zijn dus echt goed he. Het enige wat je hoeft te doen is je mp3 erinsteken en je hebt een super geluid (nee het is niet voor in de bus om te gansteren). Nouja, heb ook nog een zooitje batterijen nodig, maar daar gaat het niet om. Ze zijn dus echt wel groovy he, dat begrijp je. Je kan ze zelfs invouwen, voor onderweg.
Ze zijn op het moment vooral voor bloemendaal, waar ik dit jaar weer heen ga met mijn vriendinnen en waar we al 2 jaar geen muziek hebben in de zandkuil. Ja echt hoor, letterlijk: een zandkuil!
Als klap op de vuurpuil (ik gooi er even wat leuke gezegdes in...of spreekwoorden?) waren ze maar 10 euro! hield ik nog 10 euro over. Heb ik 3 dvds uitkunnen zoeken. Gangs of new york, met Leo :D, Stille Nacht en The green mile.

In te trant van overig. ..

- Het is woensdag dus ik ga weer lekker voetbal trainen, wat vorige week niet kon door werk.
- Ik kom steeds weer leuke fotos tegen van Australie. Onder andere fotos van mijzelf natuurlijk :P
- Mijn haar is nu al heel lang en ik vind dat het nog aardig goed zit! Speciaal vandaag. Ik kan je vertellen dat is niet elke dag zo.
- Het was vandaag eigenlijk best lekker weer, ik liep zonder jas door de stad.
- Ik heb vandaag nog lekker met Harry in bed kunnen liggen. Geen gekke dingen hoor! Ik bedoel met Harry Potter en dan het boek. Niet hijzelf. Ik heb de grap alleen van maik gestolen. Maik bij deze, bedankt!



Nu ik bezig ben bedenk ik mij dat er best veel leuke dingetjes zijn eigenlijk. Ik zal het hierbij laten. Ik ga mijn omkleden voor trainen!

see ya, would wanna be ya (Iets Australisch, on-uit-legbaar).


In Australie dus.

Geen opmerkingen: