maandag 24 november 2008

what women/I want

Ik heb het niet zo op openingszinnen, van die verschikkelijke, cheesy, ingestuurde flirttechnieken zeg maar. BAH. Wat denken mannen? dat ik serieus denk, goh wat ben jij leuk met je "ken ik jou niet ergens van?" Nou, even voor de duidelijkheid: DOE HET NIET! Als je echt niks goed kan bedenken, lach dan lief. Ook goed. Daar ben ik namelijk wel gevoelig voor.

Daarom was ik, toen ik met mijn vriendinnen in Paradiso stond te dansen, ook zeer verrast met de volgende versierzin: "Dat jurkje hè, wat je aanhebt, dat is zeker geen H&M-entje?" En nu zie ik jullie allemaal denken van: ah nee, dat ze daar in trapt! Maar ik ben nou eenmaal gevoelig voor modecomplimentjes, en met mij heel veel andere vrouwen durf ik te zegen. Toen hij zei: "Het komt zeker uit een vintagewinkel?", kon mijn avond echt niet meer stuk. Ik glimlachte lief, met een scheefhangend hoofd, en zei dat het uit Barcelona kwam. Dat was wel te zien zei hij. "Het staat je heel mooi." Goh, dat deze mannen nog bestaand, dat is toch een geruststellend iets hè.

Laat dit een les zijn voor de manheid: wij vrouwen zijn gevoelig voor kledingcomplimentjes. Succes ermee!


Het is ook een mooi jurkje he.

Geen opmerkingen: