zaterdag 8 november 2008

Meria Mena in Paradiso

Dinsdag was ik met een vriendin naar het concert van Maria Mena in Paradiso. Een onwijs goede zangeres uit Noordwegen. Ik wilde haar al heel lang een keer zien, maar ze kwam maar niet en kwam maar niet. Nou, het was het wachten waard! Echt. Wauw. Wat concert en wat een persoon! Zo grappig is ze. Ja, je leest het goed: grappig. Tussen de liedjes door vertelde ze veel over de liedjes en haar leven, dat maakte het concert echt specialer.

*Normaal vind ik het nooit zo erg dat de foto's vrij klein zijn, maar deze keer vind ik het echt zonde. Je mist een deel. Misschien komt het omdat ze niet zo duidelijk zijn en het moeilijk is om haar gezicht goed te zien. Anyway mijn advies: klik even op de foto!








Het aupplaus wat echt oorverdovend. En terecht. Iemand zei dat ze in al die jaren tijd nog nooit zo een applaus had gehoord in Paradiso. Ik geloof dat ze er zelf ook helemaal door was overdonderd. Zo onzettend schattig stond ze daar op het podium. Te genieten van het moment. Een bijzonder meisje



Dit liedje heb ik ook gefilmd, maar ik gun jullie de volledige en ruisloze versie. Als ik het mij goed herinner heeft ze dit liedje geschreven toen haar vriendje ver weg in een ander land zat, voor hem. Het enige romantische wat ooit gedaan heeft was dit liedje schrijven. Het liedje gaat over de ontmoeting met hem. Hope you'll like it!

Geen opmerkingen: