zondag 30 december 2007

Vijf etentjes later.....

kan er geen toetje meer bij!!!

In ruim een week heb ik vijf etentjes gehad.


1. Een etentje met mijn werk
2. Zondag voor Kerst bij Hannie & Peter gegeten en daarvoor lekker in de duinen gewandelt.
3. Maandag gegeten bij vriendin van mijn Mama en diens familie.
4. Tweede kerstdag thuis met mama. Ossenhaas met een echt sjiek sausje.
5. Vrijdag bij vriendinnen etentje a la tapas, met vervolgens een paar spelletjes poker.

En dan heb ik nog niet eens de dagen meegeteld dat er eten over was. Ik denk dat ik in zeven dagen zo'n zes dagen heerlijke, luxe, verrukklijke, abnormaal slechte, om je vingers van af te likken toetjes heb gegeten. Wat kan december toch fijn zijn, zucht. Maar ook erg dikmakend. Ik wil NIET weten hoeveel kilo's er in januari bij zal komen, ik wil het echt niet weten. Maarja, dat zal ik vanzelf wel merken: daarvoor heb je geen weegschaal nodig.



Ik weet dat je meestal foto's van de kerstboom plaats voor kerst, maar ach, een beetje nagenieten kan ook geen kwaad.


Het schattigste, snoezigste, knuste, gezelligste, fijnste, groenste, kleurijkste, sterkste kerstboompje stond dit jaar in ons huis.






De wandeling in de duinen zaterdag. Was zooo mooi. Het bos was mistig en de zon stond laag en straalde door de bomen heen.







En 's avonds het diner.



Tweede kerstdag thuis met Mam.



1 opmerking:

jojoco zei

Ziet er gezellig uit! Wat een mooie foto's van de duinen. Heb je diein de header ook zelf gemaakt? Fantastishc!

Fijne avond!