vrijdag 21 december 2007

Zo'n zwartkijk weekje.

Ik ben een uitermate positief persoon, maar soms heb ik van die dagen het allemaal tegen zit en dat er geen spoortje positiviteit te besmeuren valt.


Dus ik gooi het er nu maar allemaal uit, in willekeurige volgorde.

Hou je vast.

- Ik kreeg, onbeleefd gezegd, kut kritiek van de docent over mijn sfeerverslag. Ik zal even letterlijk herhalen wat mevrouw op mijn velletje had gekladderd: blablabla (ja dit heeft ze echt op mij vel gezet) geen inhoud en de volgende was: geen enkele sfeer. Tsja, daar ga je dan: een sfeerverslag zonder sfeer, herschrijft dat maar eens. Thuis heb ik met een zak M&M op de bank tv gekeken. Ik zal de ziektekosten voor het overgewicht doorsturen.

-Mijn streamer met foto's doet het niet meer. Ik heb wel twintig geprobeerd. Ik snap er helemaal niks van. En ik was zooooo gelukkig. Flauw hoor, echt heel flauw.

-Ik slaap al de hele week verschikkelijk.

-De feestdagenkosten stappelen zich op. Ik moet h&m nog afbetalen, de kinky kapper was ook niet goedkoop, ik moet mijn oud&nieuw glitter outfit nog kopen, mijn kaartje voor het oud&nieuw feest in Paradiso moet nog betaald worden, ik wil nog een kerst kadoo voor moeders kopen, collegeled moet nog betaalt worden en dan heb ik nog mijn maandelijkse afdrachten..pfff. Als iemand de behoefte heeft om op het goede doel sarah dienaar geld te storten, je bent welkom.

-Ik kwam dinsdag om twaalf uur op school voor mij studieloopbaan gesprek, waarna ik te horen kreeg dat ik tot half vier moest wachten. Toen ik opmerkte dat ik dan wel lang moest wachten was het antwoord: "Ja, dat is niet mijn probleem." Heel fijn.

-Ik had lekkernijen als schuimpjes, kikkertjes, pepernoten, kerstkransjes afgezworen, maar het lukt niet. (duhhh het is december).

-Ik moest vanmorgen vijf uur op. bahh.

-Ik was gisteren de hele dag vrij en er kwam gewoon niks uit mijn handen. En ik had nog wel zulke grote plannen.

- In de supermarkt heerst duidelijk geen kerstsfeer. Ze weten in iedergeval niet wat het woord: beleefd of aardig inhoudt. Ik vroeg naar geplitste eireren (van die samonela vrije). Antwoord: "weetje wat je mag doen, eireren kopen en ze zelfs splitsen. Nee mevrouw dat hebben we echt niet en als de dat wel zouden hebben dan had ik echt gelachen." Dusss.....

Okay dat was het. Heerlijk, nu ben ik weer een brok positiviteit en kan ik van de feestdagen genieten en mijn eigen zelf zijn.

SMILE!!!! :)

1 opmerking:

jojoco zei

Nou Saar, dat is ook een hoop nietleuks bij elkaar.

Hopen dat de komende dagen vooral leuke en mooie dingen brengen.

Een tip: ik zou niet je achternaam/voornaam combinatie op je log zetten. Dan word je wel heel herkenbaar. (stel dat die docent je googlet...)