zaterdag 8 december 2007

Een structureel probleem.

Ik zie een structureel probleem in de hedendaagse samenleving.

Het betreft liefde (het zal eens niet zo zijn).

Het zit namelijk zo: Er zijn heel veel mannen op de aardbol, maar veel meer vrouwen.

Gevolg? De kans dat die leuke jongen waar je gister avond in de bar mee hebt staan kletsen is al bezet, want er zijn genoeg vrouwen die zich letterlijk en figuurlijk op hem werpen. En die schattige jongen waar je laatst mee in de bus zat? Ja mensen, inderdaad: ook bezet.

Wat moet ik daar nou mee? Misschien moet ik mijn horizon verbreden en gaan schaken ofzo. Maar ik vertik het om mij in te laten met een jongen die het eigenlijk net niet is en waarbij ik de hele dag moet aanhoren hoe interessant een micro organisme of Star Was wel niet is

Dit klinkt misschien allemaal wanhopig (en dat is het ook), maar dit is niet alleen een probleem voor mij. Nee zeg, this is much bigger. Ik hoor veel vrouwen (wereldwijd!!) om mij heen klagen en we hebben er allemaal GENOEG van!

So GOD.... PLEASE, send some jummy and sweet guys !!!

Of we gaan protesteren.

Geen opmerkingen: