zaterdag 7 juli 2007

Weekend in Rome

Zaterdag hebben we vrij weinig gedaan.
We zijn naar de piano uitvoering van Fransesca gegaan en hebben iets te veel meegemaakt van de manifestatie tegen Bush en hebben daarna door de Trastevere gelopen en een heurlijk ijsje gegeten.

Zondag hebben we per bike de Via Appia Antica + een bij horend park ontdekt. Ik ben de naam van het park vergeten en ik kan er werkelijk niks over vinden op het Internet. Het was er echt en het was echt de moeite waard. Je bevindt je tussen de Italiaanse familia, waar tafels klaar staan met eten en wijn en kinderen in het rondrennen met op de achtergrond Aquaducten. Een echte aanrader. Als je zo door dat park rondloop geloof je haast niet dat je in Rome bent. Het lijkt eerder alsof je ver weg van de grote stad bent. En dat was precies wat ik nodig had. Ik vind de stad heerlij hoor. Echt niks echt mee, maar als ik op vakantie ben wil ik ook lekker de natuur in!


Geen opmerkingen: