zondag 22 juli 2007

Bloemendaal !!! YEAH

Voor de 3e keer ben ik met vriendinnen wezen camperen in Bloemendaal aan zee.
Het was weer ZOOO leuk! Ik had het gevoel als of ik er dagen was uit geweest. (Even voor de duidelijkheid: we zijn 2 nachtjes wezen camperen, waarvan eentje in Bloemendaal en eentje in een heerlijk bed in Fanny haar huis).

Vanmiddag toen ik thuis kwam had ik dit berichtje van Tesja in mijn gastenboek op hyves staan.
Ze beschrijft precies hoe het was en daarom zal ik het niet overnieuw doen, maar de eer aan Tesja laten.
(Zeer jammer dat maar twee smileys willen bewegen, dat is nou net de kracht van het bericht :P )


Tesja ! (60)
vandaag, 19:49
Allerliefste Canei-Ladies!!
Ik heb egt een meer dan top weekend gehad! Ons romantische gourmet-dinner,,
de toptijd op de bowlingbaan , de heftige telefoongesprekken die ik met jullie hulp heb overleefd ,
de weinige uurtjes slaap , het ontmaskeren van de Mol , rennen om de bus te halen, het heerlijke eten en drinken bij Woodstock, alle dronken mensen in combinatie met vuur en het slopen van mobieltjes, het vergeten salsa-dansen en trommelen, Rob & Bob met 140 km per uur over de snelweg, de politie, taximan, pissenbed in mn slaapzak en ander gespuis en de gigantische hoeveelheden water die uit de lucht kwam storten.
Het hoorde er allemaal bij en het was top
Luv u!

Geen opmerkingen: