maandag 25 juni 2007

il primo giorno.

Het leek mij verstandig om niet alle fotos van de vakantie in het groot te plaatsen.
Een mooie mosaic van alle fotos leek mij een perfecte oplossing!!
Van Elke dag een mosaic dus.

En nu dus dag uno... Enjoy!

Ps. Door technische problemen (vraag mij niet welke) zijn er heeeull wat fotos van de eerste 3 dagen verloren gegaan....helaaas, maar ik heb toch een mooie selectie kunnen maken.

Rij 1: Vittoriano, Colloseum in zonnebril, Mozes in San Pietro in Vincoli kerk & mam met uitzicht over Forum Romanum.
Rij 2: Italiaanse manne! & ik voor Zeus?beeld.
Rij 3: Vespa's & stanbeeld op piazza campidoglio
Rij 4: Colloseum, Forum Romanun, standbeeld op piazza campidoglio & Afbeelding in museum v/h Colloseum.
Midden: Natuurlijk het Colloseum!!

3 opmerkingen:

jojoco zei

Leuk Saar, die Flickr collages! Moet er ook weer eens een paar maken, maar ik vind het uploaden naar Flickr altijd weer zo dubbel...

Ben benieuwd naar de volgende dagen!

Enne, welk toestel heb je nu uiteindelijk gekocht?

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.