donderdag 28 juni 2007

il secondo giorno.

Alweer een dag waar we veel hebben gezien.

Ik ben eerder helemaal vergeten te zeggen dat niet alle eer naar mij gaat. Mijn moeder heeft namelijk ook heel veel fotos gemaakt. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn om te doen alsof ik alle fotos gemaakt hebt.

Door het eerder genoemde technische probleem is er een erg mooie foto van dag 2 verloren gegaan... Ik sta in één van de o-zo-vele-kerke die ze in Rome hebben. Precies in de zonnestraal die door het ronde raam van de kerk naar binnen straalt. Ik kijk omhoog naar het licht en zwier met mijn jurkje. KLIK, de foto wordt genomen.....PERFECT!!!!!
En nu is ie weg..... :(

Niet getreurt, er zijn nog heel veel leuke fotos over.


Dus...hier komen ze, de fotos van dag 2, in een mosaic natuurlijk, what else ( van nespresso commercial met mister George Clooney, remember :P)



Rij 1: Chiesa Nouva, Rome boekje (Thanks JO, hij was goeddd)+ espresso & leuk zijstraatje bij Chiesa Nouva.
Rij 2: strawberrys!!, op de markt op Piazza Campo de' Fiori & gekke gekleurde ballen.
Rij 3: Fontijn voor Pantheon, zijstraatje & Muzikanten bij Pantheon



Rij 1: Mam!, Muur schilderij op Piazza Della Rotonda, Pantheon & Itliaans karretje.
Rij 2: Trastevere & weer die gekke gekleurde ballen.
Rij 3: Typisch gekleurd Italiaanse muren & Chiesa Nouva
Rij 4: Koepel Chiesa Nouva, Largo Argentina, Muzikanten bij Pantheon & Pantheon van voren.
Midden: Bocca Della Verità (die van als je je hand er in steek en hij wordt afgebeten dan liegt je man).

Geen opmerkingen: