vrijdag 5 september 2008

Moliets, part II

Van de tweede heb ik heb een stuk minder foto's. Dat kwam omdat na maandag avond mijn camera het niet meer deed. De lens zat vast door al het zand. Gelukkig heb ik de laatste dag nog even een camera mogen lenen en komen er langzaam ook foto's binnen rollen van anderen.



San Sebastian, voor de tweede keer dus.
Vorige keer zijn we in het oude gedeelte geweeste, deze keer gaan we voor het nieuwe gedeelte.


Schattig tasje


Florence en Pommeline


ipv de oudere vrouwen op een rij, heb ik maar wat jongs geschoten/getrokken (op zijn Belgisch)





Window shopping




Dit en een Zara van vier verdiepingen!



Een heel raar iets: midden in de stad staat een surfer voor het stoplicht. Regelmatig zie je voorbij komen.


Een speciale discotheek voor alle kampen van Surf and Beach camps. Heel typisch: ze hadden alleen rode wijn en die koste vier euro. En nu het gekke: de cola koste 4,50. Ze willen je gewoon dronken hebben!


Nog even genieten/raar doen op het strand









Heerlijk gekke staf: echt om van te genieten!


dance the night away (in mijn zelf gemaakte jurk)







En deze kreeg ik via de mail. Mijn laatste surfsessie, met zonsondergang. Echt onbeschrijvelijk mooi is dat.

Een bijna leeg strand, een tiental surfers en de zon die steeds mooier wordt. Iets om nooit te vergeten!





Daarna oefenen voor de limbo wedstrijd



En nu de foto's met de leen camera!

Belgische chansons


Bar met Mars ijsjes, kipnuggers, calamari, panini en heerlijk Stella bier!





Man die als hij zijn bril op had SPREKEND leek op Clark Kent (de superman, remember)

1 opmerking:

jojoco zei

Oh, echt, megacool!