donderdag 25 september 2008

Bridge to Fashion

Vrijdag ging ik samen met klasgenoot en partner in crime naar het Bridge to Fashion evenement. Waar het op neerkwam: we gingen voor het eerst in ons leven een modeshow zien. EEN FREAKING MODESHOW JA?! En raad eens waar wij zaten? Inderdaad: front row. En we zaten daar nog wel omdat het móest van school. Want we moesten iets vinden voor onze nieuwsfoto. Echt balen dat we hierheen moesten dus. Het zou écht vervelend zijn als ik dit vaker moet doen. Zucht...

Enjoy!
Love her shoes!



R.E.S.P.E.C.T.









Micky Mouse schoenen! Deze wil ik hebben!






LOL


Nog meer LOL


Het enige ontwerp van Percy Irausquin wat werd getoond. Ik had graag meer willen zien. Maar ja, hij had waarschijnlijk ook meer willen maken! Hij kreeg in ieder geval een daverend applaus


How cute!!!


Mijn favourite kledingstuk van de avond. MINE MINE MINE (de waarheid: onbetaalbaar)



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey wat leuk dit!! Ik heb overal gezocht naar iets over deze show maar heb nergens iets kunnen vinden.

Ik heb de show gelopen en vond de outfit in ieder geval apart genoeg om er een foto van te hebben en die zie ik nu bij jou, leuk!!

Maar als ik wil kopieren dan lukt dat niet. Is het mogelijk dat je mij de foto toestuurt? En heb je er misschien nog meer, ik heb ook nog in een jurk van Claes gelopen.

Ik ben het meisje in de witte jurk met tulp en een tafeltje eronder, tja, in ieder geval apart, haha.

Mijn adres is vandesande.ct@home.nl , ik heb ook Hyves, gewoon onder mijn eigen naam: charlotte van de sande.

Ik zou het echt erg leuk vinden als je me de foto zou kunnen toesturen.

Grtz
Charlotte
Max Models

Anoniem zei

Idd erg leuk terug te zien. Ik was er zelf ook. Zat aan de overkant. Als er meer foto's zijn zien we ze graag!