woensdag 9 januari 2008

Ik op het Internet.

Ik heb mij opgegeven voor een extrakeuzevak: Journalistiek in Zuidelijk Afrika. Hiervoor moeten we vijf artikelen schrijven in twee weken (oh my god, als ik dat van te voren had geweten had ik er misschien nog een nachtje over geslapen).

En nu komt het leuke: die artikelen komen online, op een echte site. Niet een blog of what ever, maar een ECHTE site. Hoor je het wel? M-I-J-N artikelen komen op een site te staan waar zo'n duizend mensen per dag de site bezoeken.



1.000 dus!!! (dat zijn drie nullen).

Dit zorgt voor heel wat druk. Niks is goed genoeg voor deze mijlpaal. Ik heb uren zitten piekeren over het onderwerp van mijn betoog: te saai, the cliché, niet geschikt voor een betoog. Ik geloof dat ik op deze manier meer kwijt met het zoeken naar een onderwerp, dan het daadwerkelijk schrijven van het artikel.

Anyway, ik heb iets gevonden waar ik tevreden over ben. Eind van de middag staat het online, maar ik moet nu nog beginnen. En dan maar hopen dat ik nog wat kwaliteit kan leveren in zo'n korte tijd.

Voor de geintreseerden: www.afrikanieuws.nl , onder de weblog: Journalistiek in Zuidelijk Afrika. Commentaar, positief en negatief, is altijd welkom.


De aankondiging van de docent over de weblog.

Geen opmerkingen: