maandag 9 november 2009

Vervelende stage

Ja..echt.
Ik geloof dat ik de kutste stage van de wereld heb...Zo kut, dat ze me helemaal naar londen stuurde voor twee dagen. Hoe durven ze. Moest ik daar gaan zitten in een of ander luxe hotel. Moest ik ook nog laat opblijven, om met een boot naar een geheim concert van Bon Jovi te gaan. En wat ook heel naar was, dat je gratis op de boot kon drinken. Echt heel vervelend allemaal.
Denk je dat je klaar bent, moet je de volgende dag ook nog Richie Sambora interviewen (gitarist Bon Jovi). Wie heeft dáár nou zin zin?
Dacht ik vrijdag avond eindelijk naar huis te kunnen, werd mijn vlucht geannuleeerd..Neeeeeee hè, nóg een dag in Londen. Zucht. Zat ik daar maar een beetje te slenteren over de Porto Bello market in Notting Hill. Niemand die aardig was. Vies eten op de markt enzo. Bàh.
Écht een hele vervelende ervaring allemaal.



OH MY GODDDD HOE VETTTTTTT IK MOCHT NAAR LONDEN...HOEEEEEEEEE VEETTTT!!!!!!!!!

(kon jullie niet meer voor liegen, het moest er uit)

lees hier mijn interview met Richie Sambora

1 opmerking:

osc. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.