zondag 22 november 2009

Soulmate Vol. 2 & meer

Had ik het eerder nog over Georgina Verbaan d'r ,,Ik praat niet voordat ik denk, ik denk gewoon heel snel", nu heb weer een nieuwe fijne uitspraak gevonden waarin ik me meer dan goed kan vinden.

Wende Snijders in Viva: ,,
Elke keer dat ik het vuilnis buiten zet ben ik zo fucking trots. Dat ik voor mezelf kan zorgen en dat ik dóe."

Toen ik dat las had ik echt zo'n moment van: Jaaaaaaaaaaa....dat heb ik ooooooook. Gelukkig zijn er dus meer op de wereld, meer mensen die voor zichzelf zorgen helemaal niet zo vanzelfsprekend vinden. Thank God!! Ik ben normaal, naja. Redelijk normaal. Oké een beetje dan.

Was doen én ophangen/afhalen, vuilnis buiten zetten (op de juiste dagen), koken en dan óók nog afwassen, je kleding netjes sorteren (vies, schoon, half schoon) en niet op de grond plurren, je administratie bij houden, eens in de zo veel tijd schrobben (niet te vaak hoor), je sleutels niet kwijt raken en weet ik wat allemaal. Ohja, niet je telefoon kwijtraken is ook een onderschat probleem <kijkt heel onsschuldig>

Maar dat doe ik dus wél allemaal. Gewoon ik. Zelluf. 90 procent van de bevolking doet de was vast veel beter, schrobt de badkamer 3 keer zo vaak en oke mijn slaapkamer is bijna altijd een terings zooi, maar daar gaat het niet om. waar het om gaat is gewoon dit

Ik kan voor mijzelf zorgen en ik doe het!

En nou u

1 opmerking:

osc. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.