maandag 6 april 2009

zonnige dagen









Dit was tijdens de vorige zonnige-dagen-golf,

Nog voor dat ik hard moest leren........dat was afgelopen dagen dus niet zo, en nu nog steeds niet zo!

Dat vind ik: STOMSTOMSTOMSTOM STOMMERSTOMMERSTOMER


ALLERSTOMST!

Maar och, ik ben eerlijk: liever dit dan alleen maar regen buien. En ik moet eigenlijk ook niet zo zeiken (kan ik niets aan doen, ben een geboren Hollander, en die zeiken gewoon veel. Heel veel. PUNT).

Ik zie het maar zo: hoe harder ik nu leer, hoe minder ik de volgende keer hoef te herkansen, hoe meer ik dan kan genieten van de zon. Dusss ik zeg tegen mijzelf: Gaan met die banaan en pak het boek!

En tegen jullie: Adios Amigos, tot het einde van de tentamenweek. Dan vertel ik iets leuks, iets heeel leuks...Oké al vast een hint.....denk denk (het mag niet te veel verraden voor de mensen die nog niks weten)..uhhh. Oke, komt ie: vanaf nu zal ik op brood en water moeten leven.......

3 opmerkingen:

Loeszie zei

Wat een leuk jurkje!!!!!!!!!!!!!

Sterkte met leren!!

jojoco zei

Ik heb het volgens mij stiekem al gehoord. Vind het super voor je, joh!!!!!

jojoco zei

He Saar, wanneer laat je nu eens foto's zien van datgene waardoor je op water en brood moet gaan leven...