zaterdag 18 april 2009

Na lang wachten...

Breng ik dan toch het blije nieuws (nee ben nog steeds niet zwanger!!!!)
Ja, ik weet het: ik ben later dan beloofd. Maar tsja..beloftes zijn er om gebroken te worden.

Nou het zit dus zo (eigenlijk weet iedereen die dit leest het toch al, dus de spanning is er een beetje af hè!)

Ik ga het 'ouderlijke' (wat een verschikkelijke woord. blehh) uit. Ik ga samenwonen met een heel leuk en lief vriendinnetje van mij! (HOI MAIK).

IN AMSTERDAM AAN HET VONDELPARK, IN OUD-ZOUD, MET BALKON OP HET ZUIDEN EN MEGA GROTE WOONKAMER EN EN EN EN .........het is zooooooo mooi!

Ik heb er vannacht heerlijk geslapen.

*Mijn nieuwe ochtendritueel: ik stap me bed uit. Loop naar de deuren, sla ze open en lach de zon toe. HOIII AMSTERAMSE ZON!!!

* Mijn nieuwe vrije middag, en de zon schijnt, ritueel. Ik loop met mijn zitzak (wat menesen toch al niet bij het grofvuil zetten..nou twee vet chille zitzakken dus!!) de straat uit, loop het vondelpark in en ga zitten op het gras.......

Fotos volgen..wel al een locatie mapje gemaakt

(klik op de afbeelding!)

Ps. door pure eigenwijsheid verhuis ik lkkr half op de fiets met drie mega tassen in de trein. DUS. en uit nog meer pure eigenwijsheid zet ik me kledingkast zelf in elkaar en maak ik hem kapot. DUSSSSSSSSSSSSSSSSSS...waar hadden we het ook alweer over? Ohja, het appartementje...

4 opmerkingen:

jojoco zei

Megacool plekje Saar! Vlak bij mijn oude buurt!

En als je nog hulp nodig hebt of er nog dingen over moeten, of je moet wat groots halen met een auto of zo, ik wil best een keer op een avond op en neer rijden hoor!

(had dat ook al bij Fleur gezet, waar ik na jou reageerde, maar ik dacht, hier lees je dat vast eerder!)

Gefeliciteerd!!!!

dutchie zei

Ja..idd ik rij er elke x langs en dan zie ik die snackbar!! Grappig!

Hardstikke lief dat je wil helpen! Maar het is helemaal goedgekomen. We hebben ff met auto alles vervoerd (het was meer dat ik gewoon geen geduld had tot een auto kon rijden....)

Dusss ik woon er nu al!!! Het is zoooo gaaf!

Anoniem zei

Dag zusje,

Je huisje begint echt mooi te worden. Geniet ervan!!!
Ik verwacht nog wel een house warming party

Kisses

Anoniem zei

Heee Lief, ja ik geniet met je mee. Je boft enorm!! Ik ken de buurt ook nog een beetje van toen, in mijn studententijd , toen dus .

Kus geniet ervan, de kast komt vast goed !jemam