zaterdag 31 januari 2009

Zoek mij....

.....zoek de debiel

(klik op foto voor groter formaat)

En dat heb ik dus gedaan afgelopen weken: keihard bikkelen, zoals bij een "echte" krant. Daarbij komt nog een constante druk dat alles wat je schrijft een 5,5 moet zijn. Oh ja, ik zou het bijna vergeten: vrijstelling voor andere lessen en leren? Och nee, dat zou te makkelijk zijn.

Ik besloot dat ik niet genoeg te doen had, en plande dus maar een tripje Parijs (deze kans kon ik echt niet laten schieten, voor 95 euro naar Parijs met de studievereniging, wat wil je nog meer!)

Dus...
...ik lag gisteren om 8 uur in bed en werd niet voor 11uur de volgende dag wakker.

Later meer over wat ik nou precies heb geschreven

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahah lieverd wat heb je mooi je ogen dicht :) En een aap. Wij houden van de aap. Zoen!