zaterdag 31 januari 2009

ahh oui, Paris, les photos

Tsja..ik heb niet echt heel veel foto's gemaakt en moet bekennen dat ik ook niet echt helemaal tevreden ben, maar ik heb gewoon heel veel genoten en mijn camera wat meer in mijn tas gehad.
(en 1 dag was me batterij op).

Maar toch een paar leuke foto's!!!! So, enjoy!


Crazy Linde :)





Olga :)









In het museum Les Arts decoratifs was een expositie van modeontwerpster Sonia Rykiel. Errug leuk moet ik bekennen! Ook de rondleiding die we van de lieve botox dame kregen was heel leerzaam. Ze vertelde heel veel over het idee achter logo's als nike en de verandering door de jaren heen van reclame, kunst en mode.











Natuuurlijk..de Eiffeltoren
(ja, die hebben beklommen, met onze eigen benen en zonder lift)
Op het eerste plateau stond een ijsbar met ijs-eiffeltoren




gekke kids







Zie de schaduw van de Eiffeltoren op de grond!!!
De ladies en de zon-sessie














Kunst op de muur en straatvoetbal



uhhhhhhhhhh...ja....dus...Heb hier geen verklaring voor. Leuk was het wel. Vooral rustgevend, zo langzaam beetje op en neer gaan.








Het schijnt dat je hier op kunt zitten (centre Pompidou)

Reflection in a chair: why bark when you have a dog?

Een van de mooiste gebouwen van Parijs: Le sacre coeur
Mosaicjes van lieve Linde :)



2 opmerkingen:

Loeszie zei

oooooeh leuke foto's van Paris!! Ik ga eind februari naar Londen baby met vriendinnetjes!

Oh ja mijn verjaardag is op 7 febr, ik had inderdaad niet de goeie datum *oeps

Anoniem zei

jaah en daar ben ik er 1 van LONDON BABE....parijs is ook zo cool.. leuke foto's.
jammer genoeg ben ik niet op loes haar verjaardag.