donderdag 14 augustus 2008

Morgen ga ik naar Frankrijk!

Zo. Eindelijk mag ik mijn spullen inpakken. This is my time.

Ik ga morgen aan het einde van de middag met de bus naar Moliets, zuid-west Frankrijk. Zaterdag ochtend kom ik daar aan en staat het ontbijt klaar. Zondag 31 augustus kom ik terug. Nu eerst nog mijn laatste drie uurtjes uitzitten op mijn werk.

Het is een kamp met allemaal surfmates, dus we kunnen het vast wel met elkaar vinden. Ik heb voor de eerste week surflessen geboekt, de tweede week ga ik lekker zelf aan de gang. Mijn doel: na twee weken langs de golf surfen, ipv rechtdoor richting het strand. We will see. Laten we hopen dat de zee niet vlak is of 3 meters hoge golven heeft. (en ja: ik doe voorzichtinggggg)

De camping is 1 duin achter het strand. Naast surfen zijn er ook beachparty's, bioscoop avonden op het strand, uitstapjes naar Spanje en verder kan ik natuurlijk lekker op het strand liggen en bruin worden. Tenminste...... als het weer wat beter wordt. De verwachting van aankomende dagen is zeg maar niet al te best. Maar we gaan natuurlijk van het beste uit.

Thuis ligt een stapel klaar met wat ik mee wil nemen, ik denk dat niet meer dan de helft uiteindelijk mee kan. Ik weet alleen nog niet welk jurkje, shirtje of broekje af moet vallen. In ieder geval gaat mijn jurkje die ik gisteren heb afgemaakt (een omgetoverd XXL shirt van de Zeeman) wel mee. Zijn vijf bikini's te veel?

Neem even een kijkje op de site van de camping :-)
Een paar foto's van het kamp en het strand




Breed, leeg strand!


Zie je mij al rennen/surfen?

Locatie, locatie, locatie :-) (de gele ster)

Geen opmerkingen: