zondag 28 maart 2010

verjaardagsvarken!!

Jaaaaaaaaaaaaa..ik was jarig...heeeel erg jarig.

Natuurlijk is het wel ff anders wakker worden, voor zover ik miij heriner werd ik altijd in het zelfde bed wakker op mijn verjaardag en at ik mijn verjaardagsontbijt aan dezelfde tafel. Maar he, we worden allemaal ouder en ik zal verder niet nostalgisch zitten doen.

Er was namelijk helemaal niks mis met mijn verjaardag. het was meer dan een happy birthday...Ik voelde mij ontzettend jarig en werd echt in het zonnetje gezet...(de zon scheen ook echt, alleen was het wel weer heeel koud...nul graden dusss)

Ik moest al om half acht opstaan. Ja voor sommigen is dit normaal, maar ik had al een paar verjaardagsbiertjes gedronken de nacht ervoor in de buurtkroeg Mick E Finns... duss ja dat was even schrikken! Maar het wakker worden was wel heel bijzonder. Roomie James kwam binnen met een cupecakeje met driekaarsjes erin die ik mocht uitblazen en kadootjes... wattt en schat!!!!

En hupppppp een uur later stond ik helemaal fris buiten, klaar om te filmen met klasgenoten. Moest een dame interviewen die oa sieraden maakt (klanten als Fergie en andere sterren). Toen ze hoorde dat ik jarig was, mocht ik een haarband uitzoeken en ik mag later terugkomen voor een zonnebankje in haar winkel.....heel bijzondere vrouw is dit...maar dat krijgen jullie te zien als alles het film en monteer werk klaar is!

Een feestje geven met de liefste huisgenoten is zeker niet stressvol. Ik was opgedragen om die dag niets te doen. Niets aan voorbereiding wat dan ook. Charlotte heeft zelfs een heeeerlijke verjaardag cheesecake gebakken..jummie jummioe

Voordat het feestje begon, was er nog een andere verrassing..ik werd uiteten genomen...!!! All you can eat sushi....jummie jummie jummie.. Wat een verwennerij zeg! Het eten was fantastisch!

En ja het feest was fantastisch..verwend met prachtige kadootjes...met als klap op de vuurpijl een mega mega canadeese vlag met allemaal berichtjes van iedereen erop...ZO lief!!!! had mij niets beters kunnen wensen.. Charlotte zei het al: Saar, kijk eens hoe bijzonder dit is. Hoeveel mensen hier voor jou verjaardag zijn gekomen, terwijl je hier nog maar zo kort bent...

Enige nadeel was...de marsmallow IN het tapijt en mijn hoofdpijn de volgende dag...(en nee, opruimen hoefde dus ook niet, mocht niet eens)

Ja, deze verjaardag was een bijzonder dag, en hele bijzondere dag..


ik and James-cupcake


The may california girls, ik, katrin in Claushuis

The day after

Josh, James and Vicky

Birthday girl!!!!!!

Het kado!!!


Uiteten (de gekregen haarband van sieraden mevrouw) and Josh (dankjewel voor eten!)

Geen opmerkingen: