maandag 28 juli 2008

radio stilte

Nee ik ben niet op vakantie, maar mijn camera wel. Al enkele weken. Drama! Er is zelfs een kans dat hij te laat terug is voor mij vakantie... :(

Anyway. Ik heb afgelopen weken vooral gewerkt, daarnaast veeeel kleding gekocht, naar de film geweest, naar het strand geweest, kamer opgeruimd, genaaid en van alles en nog wat. Niet veel bijzonders.


Vrijdag heb ik een leuke dag gehad. We hadden een verrassingsuitje georganiseerd voor mijn tante en tot het laatste moment wist zij niet wat we gingen doen. Eerst lekker geluncht op het museumplein en daarna naar de Westerkerk gelopen om te gaan......

...

Waterfietsen door de grachten van Amsterdam !!!


Gelukkig heeft mijn moeder ook een camera
Kadootje: om te doen als je met pensioen bent





Stel je voor....dat je hier woont en dat die scooter van jou is.....











Hhaha helemaal uitgeput


Na het waterfietsen zijn we gaan eten in een Libaneees restaurant in de Pijp. Lekker buiten in de avondzon.




En deze hoort natuurlijk ook bij een Amsterdamse dag!



1 opmerking:

Loeszie zei

Gezellig dagje!! Dat Libanese restaurant is echt lekker he, daar heb ik ook wel eens met di mama gegeten!!