woensdag 25 april 2007

Ideetje

Een Ideetje had ik, na het zien van een leuk fotolijstje.
Ik zag een leuk fotolijstje staan in eent tijdschrift, omringt met allemaal verchillende knoopjes.
En ineens: pats boem, daar had ik mij eigen idee.
Knoopjes op een shirtje. In de vorm van een hartje.
Toen ik mijn ideetje meedeelde aan mijn medemens, kreeg ik een:
"oh ja, leuk". Zo van, het-zal-wel. Ik denk dan maar dat ze het niet voor zich zagen. (wel positief blijven denken natuurlijk).
Maar toen ik het werkelijke idee aan mijn moeder liet zien, werd ze helemaal enthousiast en heeft ze mij meteen geholpen met het uitzoeken van knoopjes. Zodra ik de knoopjes had uitgekozen, in de vorm van een hart had gelegd en aan mijn zus liet zien, kreeg ik een: "ohhhh saartje..wil je asssjjuuubliefft ook zo eentje voor mij maken."
Kijk dat zijn de reacties die ik wil... Dus je bent gewaarschuwd! :P
Nee hoor, je mag het zelfs stom vinden. Of beter, zeggen hoe het wel leuk wordt. Alle ideeen zijn welkom.


ps.
Ja achteraf gezien had ik het shirtje best even kunnen strijken voordat hij op de foto ging. Je moet het maar net zo zien als even snel je haar goed doen voordat je op de foto gaat.



Zo moet het er dus uitgaan zien, alleen dan zonder kreukels

maaar.....


Voor de fotos zijn de kreukels dan wel weer leuk.



1 opmerking:

jojoco zei

Ha Saar! Ik vind 'm ook helemaal geweldig! Veel scrappers gebruiken ook allerhande knoopjes. En ik heb het idee dat jij de site van Elsie Flannigan ook heel leuk vindt. Moet je maar eens googlen, of via de link op mijn site bekijken!