donderdag 22 maart 2007


Mijn eerste post!
Eens even kijken hoe alles gaat, want ik heb nog even geen idee hoe het werk!
Even kijken hoe dat met fotos gaat....

Jahoor daar staat ie.

Nou ik zal dan even uitleggen dat ik dus WEER van site ben veranderd. Met zoeklog was ik niet helemaal tevreden, dus ging ik op zoek naar een nieuwe! Ik dacht die gevonden te hebben in flickr, maar die site bleek toch erg om fotos te draaien en ik wil ook graag wel een verhaal bij mijn fotos plaatsen.
Ik zal zoeklog zeker nog gebruiken voor als ik veel fotos in 1 heb, bvb fotos van uitgaan.
Ik hoop dat jullie zullen genieten van de site! Ik ga in iedergeval mijn best er voor doen.

2 opmerkingen:

jojoco zei

Ha Saar, leuk, ook een log bij Blogger! Het is even wennen, maar wel erg leuk en handig! Je moet ook maar eens kijken hoe je via Picasa heel snel (4 foto's per keer) kunt uploaden naar Blogger. Heel handig!

Anoniem zei

haii babe!!!
VIn je site erg mooi!! en ben ve(L) op de foto's... nog een site: http://www.djguide.nl/maand.p?maand=Koninginnedag moet je ook even kijken, dan kunnen we gaan kiezen what 2 do op Queensnight!
kus! en ik blijg je volgen!
mai